SUPER_BLOG_bambus-768x768Parca le am si-acum in urechi: – Ei, ce-ti pasa tie, tu n-ai nevoie de cine stie ce creme sau masti cosmetice! Ai de la Mama Natura piele frumoasa, ten ca de copil… Si minte asijderea, pe la cei douazeci de ani ai mei, atunci cand m-au luat in colimator colegele de la Opera, nitel mai… experimentate.

Nu suportam pe-atunci baza de machiaj pentru spectacole. Si cu pielea mea de portelan – mai, sa fie! – faceam intr-un fel, nota lor discordanta… Nu foloseam nici fondul de ten. Eventual, imi tranteam cateva pamatufuri de pudra pe fata, pe gat si brate, ca sa nu luceasca de la sudoarea muncii mele si caldura reflectoarelor. Imi aruncam la fel, de cateva ori picioarele pe dupa gat, ca sa-mi incalzesc tendoanele si musculatura. Mai saltam de vreo doua ori si intram in scena.

Recunosc ca aveam anumite calitati fizice – de la aceasta Mama Natura – care-mi permiteau sa dansez cu o oarecare usurinta. Mobilitate si flexibilitate, acea plastica a corpului care poarta miscarile spre povestea scenica. Chiar si in conditii mai vitrege… Pielea, in schimb, mi-a fost mereu ultrasensibila si de aceea, chinul meu cel mai mare din lume…

La inceputul fiecarui sejur de plaja, ma confund mai intai cu racii la fiert. Ma naclaiesc din cap pana-n picioare, cu intreg raionul cremelor de protectie si de catifelare, in permanenta, inainte si dupa baile de soare. Sunt atat de uleioasa, ca pana si apa ma respinge-nvolburata. N-am lipici la niciun strop, chiar daca ma fac serios uitata-n mare… Procesul e mereu acelasi. Abia intr-un final devin si eu maslinie, insa precar mangaiata de soare.

Tin minte ca odata, intr-o deplasare cu mult zor, am ramas fara servetele demachiante. Am avut deosebita inspiratie sa folosesc seara, unele, umede, cumparate de la cel mai apropiat centru comercial… Cine s-a trezit dimineata cu ochii explodati in doi cartofi? Si cine zacea in masina, cu sloiuri de gheata siroind de pe pleoape, pe obraji in jos, nemaistiind ce comprese sa-si puna, si pe unde?…

548-farmec-servetele-umede-bambus-2

C’est la vie! Am pielea sensibila, iar cu o astfel de epiderma e dificil de gestionat anumite situatii. In general, la conformatia lui fizica nascuta, omul nu prea are ce sa prelucreze, retuseze sau sa estetizeze. Tot ce pot face – si de-atunci, cu incredere si stoicism – este sa folosesc pe cat este posibil, produse cosmetice cu extracte naturale.

Am incercat mai multe feluri de creme, uleiuri de corp, ape micelare. De toate marcile si toate preturile. Mi-au placut insa si-mi plac, ale noastre produse Farmec. Si m-am orientat astfel, pentru gasesc la acestea, in primul rand, calitate si preturi avantajoase. Folosesc cu succes si fara efecte adverse, servetele demachiante cu argan.

Cu toate ca la douazeci de ani nu se simte nevoia in aceeasi masura ca dupa o certa etate… Cred ca ingrijirea tenului si a corpului cu produse naturale este o prioritate pentru orice varsta. E logic si firesc ca aceste ingrediente sa pastreze mai bine echilibrul biologic, pentru o mens sana in corpore sano. Si pentru ca, pe langa sanatatea ta, mai conteaza si aspectul tau fizic.

Conteaza cum te prezinti in societate, cum te respecti, onorandu-i si pe ceilalti, iar neglijenta se taxeaza. Si ridurile, ca ridurile – de expresie, de scris noaptea sau citit in locul celor opt ore de dormit, de orice exces ar fi ele – si le ingrijeste fiecare cum se pricepe, cu creme antirid, cu sau fara masti cosmetice.

Insa nu prea e de bonton – vara mai ales – sa vezi cratere pe calcaie-ntunecate, tropaind in sandale decupate. Cand exista noi creme pentru ingrijirea calcaielor, cu bambus bogat in siliciu vegetal, remineralizant, ce inlatura ingrosarile cornoase. Natural, eficient, pastrand pielea moale si placuta la vedere…545-farmec-crema-soft-150-2

Cum nu e foarte atractiv sa-ti lasi la vedere, nici mai stiu eu ce valuri celulitice revarsandu-se pe brate, pe coapsele razbatand prin pantaloni, peste curele, pe sub tivul de la fusta. Cand se gasesc atatea creme pentru masaj si ingrijire corporala. Uleiurile de corp cu argan, fac adevarate minuni si nici nu-ti trebuie cantitati industriale. Ci doar sa le folosesti regulat, in ton cu o dieta echilibrata…

Uleiul de argan contine vitamina E in concentratii dintre cele mai mari. Care, alaturi de  substante antioxidante ca: Omega 3, Omega 6 si Omega 9, are efect antiinflamator si regenator la nivel de epiderma. De aceea folosesc si eu servetelele demachiante Farmec, sunt revitalizante, calmante si foarte practice, de altfel…

Sanatatea psiho-fizica, vine ea la pachet cu Mama Natura, dar si cu ceea ce-i oferim noi. Prin calitatea vietii si de ce nu? prin produsele naturale de infrumusetare, pe care le gasesti – slava Domnului! – si la noi, convenabile, in toate raioanele de profil ale magazinelor si supermarketurilor.

 

Text pentru concursul SuperBlog 2017 .

 

