corcodusDa, isi iese din matca internetul, de la atatea primaveri inramate. Iar mie-mi striga inima de bucurie. Sincer! Peste tot in oras e un zumzet  mobilizator. Nu simti frustrari de niciun fel. N-ai cum, daca rezonezi cu tot ceea ce observi in jurul tau si cu toata trezirea asta la viata.

Terasele de pe corso sau din piata publica nu par a mai fi delimitate. Lumea tolanita vesel la o masa pe caldaram, ca la iarba verde, se conecteaza la natura, slefuind spiritul comunitar…

De undeva, din spatele vacarmului,  razbate parfumul suav, abia perceptibil, al florilor de corcodus…

Am un flash in minte, cu o veverita care ne-a intersectat odata urcusul spre Turnul Alb. Coborase grabita dintre ramurile copacilor si fara pic de teama s-a oprit sa ne priveasca…

Am incremenit toti trei pentru cateva clipe. Ea, ca si cum ne-ar fi cerut socoteala pentru aparitia noastra in orizontul ei vegetal. Noi, simtind freamatul catifelat si mangaietor al naturii. O soapta plutitoare din ureche mi-a explicat: – Ne poarta noroc, nu stiai? Nu stiam, dar imi doream…

Asa cum imi doresc si acum, o saptamana infloritoare. 🙂  S-o avem cu totii!

