Astazi e ziua mea si as recunoaste ca sunt fericita! Scriu printre franturi de La multi ani!-uri – nu ca sa primesc altele, ca nu ma dau asa in vant dupa ele, nici daca lumea s-a mutat cu petrecerea pe internet… Ci deoarece, contaminata cu vreo doi virusi de condei, am ajuns sa scriu la aniversara. Pentru ca-mi plac  lucrurile noi si provocarile… Ma rog, nu tot timpul, cateodata doar, ca oricarui om trecut de-un prag al… n-as sti sa zic mai departe, c-am uitat…

Ce n-am uitat insa, e ca intr-una din zilele trecute, aflandu-ma intr-un supermarket dupa cumparaturi, vanzatoarea mi-a oferit alaturi de bonul de la casa, niste abtibilduri cu strumpfi… Nu cred ca voia sa scape de ele, caci le privea cu mare drag. Nu cred asijderea ca semanam cu vreo Strumpfette sau Smurfette, ca blonda nu eram, colectionara de figurine comice nu paream…. afis-mic-Strumpfi-711x1024

Sau poate ca paream, cum aveam atunci parul zbarlit, nici intins, nici cret, intrucat nu ajunsesem inca la stilist pentru estetizare…Sau mai degraba dupa cum nu-mi gaseam portmoneul in geanta si ma incurcam in firele castilor din urechi, conectate etern la muzica din telefon.

Dati-mi voie sa v-ajut! l-am auzit sarind triplu salt cu surub in zbor si ajutor, pe domnul din spatele meu. El, cu doua produse la casa si cardul pregatit, scos proaspat din buzunarul sacoului sau office. Iar eu, cu multi-produsele nabadaioase, de toate formele, ce trebuiau sa intre-n plase. Care plase, se ascundeau sub tejghea, taman langa dunga lucioasa a pantalonului sau de stofa…

Multumesc, dar cred ca ma descurc! – i-am raspuns eu, eliberandu-mi si cealalta ureche din stransoarea muzicala. O clipa mai tarziu, am fost de acord totusi sa tina de manerele ultimei plase: – Mai sunt de luat strumpfuletii, mi-a mai aruncat el o coada de zambet.

Luati-i dumneavoastra, eu nu am copii asa mici… – Si nu va plac, nu cunoasteti personajele? Sunt absolut delicoase, fac parte dintr-un film de animatie care-a ajuns deja la seria a treia: „Smurfs: The Lost Village”… – Nu vizionez filme de animatie, i-am retezat-o eu, cu privirile celorlalti clienti in ceafa si stupoarea casieritei in frunte.

-E tare dragut, imi explica Brainy mai departe, e de fapt o comedie, un film pentru intreaga familie. De-abia asteptam sa mergem la cinema, eu si fiica-mea.  Mi se pare ca data de lansare a filmului în România e: 31 martie 2017, chiar de ziua ei…

Sunt convinsa ca fiica lui s-a bucurat de  bulinele cu mutrite delicioase, numai bune de lipit pe frigider. Pe care i le va fi adus taticul de duminica…spre luni. Cand va savura probabil si premiera filmului, sarbatorindu-si ziua de nastere.  Eu nu am norocul asta –  ziua mea fiind astazi si avand, inca, alte zambete de oferit si primit. Cred insa, ca mi-ar prinde bine din cand in cand cate o strumpfeala animata de cinematograf, ca sa uit de impuritatile timpului. E bine sa mai lasi scoarta etichetelor la o parte si sa te fericesti cu lucrurile simple, asa cum numai un copil, in sufletul sau pur, o stie pe deplin.

Text pentru concursul SuperBlog 2017 .

