AVBS-CREDIT

Persoanele care avanseaza in viata sunt acelea care cauta circumstantele pe care le vor si daca nu le gasesc, le creeaza –  scria G. B. Shaw. Si-mi vine sa exclam cu incredere: Avansati, va rog!

Poate ca odata as fi zis ca e greu sa te dezvolti personal, profesional, financiar. Ca e conjunctura blocanta, ca sunt vremurile potrivnice si nu-ti  poti crea conditiile optime sau nu poti gasi toate resursele necesare progresului tau.

Acum insa, ma plasez intr-un timp ceva mai pozitiv. As presupune ca am o mica firma,  un studio de balet in care-mi desfasor cu succes activitatea, predand mai multe stiluri de dans, pentru copiii de toate varstele.

Sigur, in orasul meu sunt mai multe asemenea studiouri, dar acest lucru nu mi-a influentat munca negativ. Dimpotriva, acolo unde exista competitie, exista si  adrenalina, cu stimulente aferente, imaginatie mai multa si implicit evolutie. Pastrarea unei pozitii de succes pe piata economica, inclusiv artistica, te obliga la o evaluare periodica si la extindere.

Visul meu dintotdeauna a fost sa-mi deschid o scoala de balet, undeva in apropierea orasului, care sa functioneze si in regim de tabara de vacante. Cu un personal, mijloace de transport si un program corespunzator, extraoptional, astfel incat copiii sa nu fie afectati la orele  lor de scoala generala, in timpul semestrelor. Iar in vacante sa beneficieze de tabara cu dans, excursii si alte activitati interesante pentru ei.

Teoretic, stiu ca un bun  ajutor financiar ar demara planul meu de extindere. Insa, pentru a obtine un spatiu mai mare, pe care sa-l amenajez conform cu studioul de dans – insemnand sala de balet, vestiare, sala de asteptare, personal etc. – am nevoie de un serios imprumut bancar. O line de credit convenabila, cu dobanda si perioada de rambursare avantajoase.

Bine, eu m-am gandit la un  credit pentru investitii cu rambursarea pe o perioada cel putin de 7 ani, dar nu stiu daca ar fi cea mai buna solutie de creditare, tinand cont de estimarile mele, cifra de afaceri sau garantiile de inclus in contract.

As putea in schimb sa apelez, spre elucidarea mea fericita, la un consultant financiar sau broker, care sa-mi faca o analiza financiara si sa-mi spuna el ce tip de credit as putea obtine. Acest lucru face parte din activitatea lui, iar consultanta e gratuita. As putea afla care sunt bancile – sau poate institutiile non bancare – ce-ar putea acorda finantarea si cu ce suma m-ar credita. Important e sa obtin imprumutul pentru afacere si sa nu ma dea peste cap, sa-mi strice echilibrul financiar si calitatea vietii mele de antreprenor artistic…

Asa ca visez… „Visează… obține cu AVBS” …mi-ar spune Anghel Valentin Broker Solution, prin expertii sai financiari. AVBS Credit este o companie infiintata in 2007, printre primele companii de intermediere a creditelor, care face parte din Asociatia Romana a Brokerilor de Credite, presupunand astfel multa experienta, seriozitate si profesionalism… Suntem mereu aici pentru clientii nostri…

Visez -de ce nu? – sa ma numar printre acesti clienti, primind solutia financiara cea mai buna pentru extinderea studioului de balet. Ar fi spre beneficiul copiilor talentati si iubitori de dans, care n-ar fi niciodata atat de putini incat studioul sa-si inchida portile. De fapt, copiii sunt cei in care s-ar investi, in viitorul si confortul lor educational.

Text pentru concursul SuperBlog 2017 .

