Daca tot scriu in cadrul competitiei SuperBlog despre tot felul de lucruri, unele complet  straine mie, m-am gândit sa scriu si aiurea, despre alte lucruri, ale zilei de azi… 🙂

Am văzut la cinema comedia franțuzească Alibi.com. Evident că as fi putut sa apas linkul de mai sus si sa urmăresc filmul online. Dar, n-as fi avut ecranul, sunetul si popocornul de-acolo. 🙂

… O comedie nici bună, nici rea, după parerea mea… Am râs  cu lacrimi la unele secvente. Am rămas consternata la altele, intrigata, indignata sau de-a dreptul oripilată…

Fara sa las impresia ca-l analizez, filmul avea o gama  larga de continut, de la bunul gust pana la cel grotesc si macabru, deranjant, neverosimil. Asa cum devin si imaginile la care omul este supus in viața-i centrata pe internet. Inainte de a-si face selecția personala.

Ma gândesc ca daca nu face corect aceasta selectie, el riscă oarecum sa fie afectat de receptarea imaginilor, si sa-si primeasca intr-un final dezamagirea sau dezgustul.

Carevasăzică, mi s-a ascuțit spiritul de observație si interpretarea filozofică 🙂 Astfel incat pot vedea si intelege lipsa spiritului observator din jur… In cazul femeii din fata mea, spre exemplu – stand in coloana pentru floricele si licori magice  – care nu observa paiele aferente din planul ei apropiat, pentru a se servi cu ele. Sau a vânzătorului care mi le oferea politicos, tratandu-ma la fel de ca pe dânsa, precedenta, in ciuda faptului ca eu le aveam deja conectate la pahare…

Inteleg ca ne creăm automatisme foarte usor si avem tendința sa trecem prin sablon tot ce misca-n față noastră… Dar mai bine, noi sa fim sănătoși si zen!… 🙂

