Am trei opere preferate Traviata, Norma si Tosca. Nu neaparat in ordinea asta 🙂 Si nu neaparat fiecare rand de partitura. Ele contin insa unele arii, duete, parti corale sau simple scene care ma impresioneaza mult mai mult decat altele. Cum e acest final…

Daca potriveala este buna intre vocile artistilor si regie, muzica lui Puccini imi scoate sincer si mereu cate o lacrima. Este dementiala pentru urechile mele… Bine, stiu, intreaga muzica se asculta in trepte, in functie de gradul de intelegere, receptivitatea si starea sufleteasca din momentul ascultarii. Insa indiferent de nivelul la care ma aflu, imi induce o stare speciala…

Cum a fost in seara asta, la Opera Bv…. Pe deasupra, sa asculti pe viu o mana de artisti, intr-un spectacol in care fiecare isi lasa problemele acasa – care sunt destule, sunt convinsa – si isi pune sufletul pe scena, cu tot ceea ce stie el legat de profesia sa, imi este cu adevarat impresionant…

