Ieri, Baba mea a fost extrem de binevoitoare. Mi-a trantit soarele din parc, asa duminical si arzator, direct in moalele capului. Astfel incat, paginile care ar fi trebuit sa ma umple de principii  fericite si perspective sanatoase asupra vietii, mi s-au lipit de pleoape, negre si frumos mirositoare…

Cred si eu, daca nu beau cafeaua pe care o savureaza doamnele mele de la pilates, in fiecare dimineata la birou. Care mai de care, mi-o lauda dupa ore si mi-o descanta, doar-doar intru-n tagma lor de Kafune… Eu beau doar apa, oricand si la orice ora, setoasa fiind din cale-afara si avida de soare si caldura…

Dar, imi amintesc de o vreme cand ma hraneam numai cu apa si cafea, asezonate cu roza dulciurilor datatoare de viata, de la kaffee sahne, pana la frisca, lapte si inghetata. Ca sa-mi treaca amareala dupa Tudor… mare dansator in liceu si care azi, tot mare, insa manager la o sala studio de fitness si alte acareturi….

l-am intalnit scurt, nu demult, la standul de ape minerale, intr-un supermarket.

”- Se pare ca inca avem aceleasi gusturi, il aud soptindu-mi peste umar, la ureche, vazandu-mi in geanta petul cu apa de izvor si ezitarea mea de a-l schimba cu altul de pe raft. Si pentru ca ramasesem fara glas, a continuat calculat, cu oaresce sulite scapatate de foc in priviri.- Folosesc si eu apa asta la birou

– Da, e grozava, din inima muntilor. Mi se pare foarte sanatoasa…Iar inima mea batea in draci, pulsandu-mi sangele-n obraji, ca unei gaini taiate la gatlej…

– Nu ne-am vazut de multa vreme… Cred ca nu stii, mi-am deschis o sala de fitness… –Ah, serios? m-am auzit eu, ca de pe Venus explodat in Pluto… – Da, am acolo intreg mecanismul de facut cafea, ceai, green lapte, ciocolata, spre bucuria sportivilor mei abonati…

Sunt convinsa ca ti-ai creat o atmosfera optima –  zambesc eu, tremurat-indurerat, ca mereu a fost bun la atmosfere… Poate ne vedem intr-o zi… – Nu stiu, sunt cam ocupata si eu…”

Evident ca nu-mi ardea si nici acum nu-mi arde de tudorisme. Caci se stie, cine se frige o data sufla si-n iaurt. Dar poate ca, odata, candva, as putea sa-i testez aparatura miraculoasa pentru ceai…

Text pentru concursul SuperBlog 2017

sticle-pet-pe-fond-alb-impreuna-300x225kafune-mic-128x300

