… cu scris 🙂

–––––––

Timpul este inventia omului, dupa cum ne lumineaza filozofii. Ar fi ordinea in care punem noi lucrurile realitatii, ca sa ne fie mai usor s-o traim. Supravietuim intamplarilor daca perceptiile noastre, activatoare de creier pe diverse zone, nu ne stagneaza prea mult in vreuna din ele. Si astfel ne putem curge mai departe energiile vitale, fara sa ne ardem in lant progresiv intregul sistemul functional.

E important sa intelegem corect ceea ce ni se intampla din afara noastra si ceea ce se intampla inauntrul nostru, cu noi. Mergem concomitent si unduios pe cele doua axe ale vietii – orizontalitate si verticalitate – intr-un continuu schimb de energii dintre noi si ceilalti si o permanenta gestionare emotionala dintre ceea ce ni s-a intamplat si ce va urma.

Prin urmare, ca sa ma gasesc in centrul lor, la rascrucea mea vantoasa si aducatoare de echilibru divin, s-ar cere sa ma axez pe prezent… Asta nu inseamna ca unicul meu neuron – si-acela mai degraba levitant 🙂 – nu poate da din colt in colt, sa mai treaca si el, sporadic, prin lantul amintirilor sau pravalia futurista

Divinitatea lucreaza prin oameni si exista cu ajutorul dragostei in fiecare dintre noi. Nu te poti izola si nu poti trai fara dragoste…

––– – –––––––––

Am gasit pe raft un draft 🙂 Si l-am postat, cu toate ca nu-mi place sa baltesc recitind – cu greu m-am abtinut sa nu-i schimb ici, colo, cuvintele prafuite si lipsite parca de rezonanta actuala: timpul ne este curgator si darnic…it’s really beauty, just get a life!

