Astazi e o zi superbă, plină  de soare si de a mea vacanță. Imi alipesc castile de timpane si-mi port sufletul prin oras, pe doua picioare andante mai non troppo, in ritmul meu alenes. Ritm care strange in jurul meu sulite mergatoare, pline de mirare, iritare sau aruncatoare de grenade. Nu c-as fi singura purtatoare de casti, nope, nope, dar evident ca nu toti oamenii sunt in vacanta mea…

Iubesc walkman-ul si stilul muzicii explodate-n urechi, inca de la primele casete redate-n casti buretoase. Imi tineau de frig, de insomnie, de plictiseala sau dragoste inabusitoare. Iubesc si tehnologia care a trecut casetele la cd-uri, dischete si tot felul de I-uri pod, phone, pad sau watch… de-abia-l astept! Chiar daca-mi prind cateodata urechile in ea, de-mi vine s-o dau jos de pe planeta, s-o trimit in Hades… De ce nu le-as purta mereu si oriunde? De ce as fi lipsita de politeturi?

Ritmul meu nu mai salta demult in gura lumii. Nu mai tine cont de ea sau de cerintele ei rapitoare de nervi sau creier. Se cade, pare-se, dupa prelungi chinuri de Sisif, sa ma potrivesc la randu-mi pe ceea ce-mi place si mi-e benefic. Surprinzator si fericit lucru este ca, procedand astfel nu mutilez pe nimeni in jur, ma incadrez cu succes in democratie, fashion si postmodernism…cred 🙂

Cel putin, fata zambitoare si creata din magazinul de conversi a ramas la fel de zambitoare, poate putin mai creata la sfarsitul interceptarii campului meu bioenergetic 🙂 Dupa ce 37 nu era 38-l de pe calapod sau 36-le din piciorul meu expandat de la atata topaiala in spitzenschuhe scenici. Nici dupa ce stangul se ascundea pe raftul din depozit, in contrast cu dreptul mai putin ridicat la varf. Nu, mi-a zambit la fel de bonoma ca la inceput si de data asta am toata admiratia pentru ea si tagma ei… 🙂

Fie ca seninul de vacanta sa nu ma duca spre senilitate, paranoia si alte alzheimere de suprafata superioara, ca sa ma pot rula in voie peste meleagurile drumete. N-ar fi o tragedie pentru mine, as fi o innebunita de soare si de lumea mea senina, ca orice nebun fericit in lumea lui… Atat de sclipitoare incat mi-ar fi ca-i orbesc si pe cei din jur… 🙂 si…

