Da, aseara era tarziu in noapte cand am scris foaia de jurnal. Desi mi se lipeau genele, imi atarnau ochii peste genunchi si pleoapele sub calcaie, am redactat textul pana cand, cu indemanarea-mi mirobolanta, a ramas doar titlul… 🙂 Dulce senzatie de munca inutila! cu degete apasatoare pe vreo trei taste concomitente, fara sa se stie-ntre ele ca substituie delete-ul…

Imi veneau flashuri multicolore de peste zi, cu unele imagini ce ma tintuiau de-a binelea. Vazusem Aferim la Cinemateca Patria – hop si eu intr-un final, dupa cinci luni intarziere de la marea intalnire cu Ursul de argint – si bineinteles ca rumegam filmul. Impact puternic, excelenta regie si redare de personaje! Se pare ca numai cu astfel de zguduiri launtrice, juriul acorda filmului romanesc atentia si premiile sale. Am vazut bunaoara Pozitia copilului, De ce eu?… Colega mea, mai sensibila, a fost contrariata pana la ce rusine! si ce neam suntem! Am renuntat sa-i mai rastorn aprecierea, caci sonorizarea nu m-a lasat nici pe mine aproape jumatate din film, sa ajung la esenta arhaismelor replicate, savuroase si pline de inteligenta…

Ieri mi-am schimbat telefonul cu unul aplatizat, asa cum imi doresc sa-mi fie si parul umflat de la ploaia tomnatica si datatoare de fericire 🙂 Numai bun de selfie-uri! Nu stiu dac-o sa le si procesez ca n-am citit inca, tot de ieri cumparata, Facebook – fabrica de narcisism. E o carte pertinenta cu file galbene de ziar baconschian, pe care abia astept s-o citesc pe banca in parc. Azi a iesit soarele…

Si inca mai ascult din Reader-ul de-aseara o Saragossa Sea – piesa excelenta ce ma inspira la un dans contemporan. Daca voi relua cursurile, cu siguranta c-o voi folosi-o…

Nu mai stiu ce-am scris in foaia de jurnal tarziu, caci clipele ce trec nu mai vin si nici nu mai gasesc vreun citat de Octavian Paler care sa ma reprezinte momentan si in prealabil. Dar stiu ca vreau, si ma pregatesc sufleteste s-o iau din loc. Macar cu bicicleta la bulivar, daca nu in toate sensurile lui oriunde, oricum si oricand, c-ar fi mult prea nepotrivit pentru o lady asezata si plina de fineturi ca mine… 🙂

