cu LioaraCand femeile iti fac complimente, te poti uita cu un ochi circular si cu celalalt in avans – si ma rog, sampania intre degete – sa te gandesti ca ceva nu e in regula. Femeile nu se complimenteaza intre ele in mod sincer; stii doar, c-ai citit in vreo pagina de psihologie practica si aplicabila intru ograda gasculitzelor. Te gandesti ori ca esti prea si din cale-afara de ravisanta, sclipitoare si multilateral-independenta, numai buna de creat inhibitii si de pus puterea pe fuga. Ori cazi din cuibar in extrema cealalta, si-necata-n valurile compatimirii lor, tot o pui pe fuga – puterea, bat-o vina! – tu alergand inaintea ei, mai ceva ca fluturii zglobii ai fericirii din cap…

Gandim diferit de barbati, noi femeile ravisante, atat de diferit incat gandirea aproape ca ni se exclude de la sine. Detinem materii cenusii diferite si ne joaca hormoni diferiti, ne joacaa cum vor ei. Fetele, de exemplu nu leaga intre ele prietenii lungi, inca din copilarie, cum se poate intampla in cazul baietilor. Stiu un ghemotoc de baiat, care devenit adult inca se mai petrece de sarbatori cu o gasca de colegi din clasa intai. Prietena mea din scoala…stau si ma intreb cum de-a fost prietena mea…sau prietenele mele!? Suntem cu toatele, dar de fapt cu niciuna, atunci cand vine vorba de picanteriile datatoare de viata. Ce femeie nu participa la barfa? Cum sa n-o cuprinda revelatia cand vorbim despre cosmeticale, kilograme, look, urmasii calitatilor noastre sau stalpii caselor: al meu gateste in sus, al meu, ce i-am facut! in jos…Si cum sa nu piara magia odata cu realitatea, care de atat de multe ori e alta?

Daca in relatiile noastre feminine suntem ca vremea in straturile de ozon, in relatia cu sexul opulent-opus suntem fidele. Chiar daca facem parte din regnul superieur animalier, nu ne diferentiem de sobolanii de camp si alte creaturi planetare – referinta mea nu insumeaza crema de par sau solutiile pentru casa noua din pagina de link 🙂 . Ne atasam pentru o viata… si nu spun ca poti trai o viata in trei luni sau trei ani, nu, deloc…

Ne punem pirostriile – asa cum urmeaza sa si le puna, buna si draga mea coleguta impreuna cu alesul ei – cu incredere in noi si in iubirea noastra. Lasam balastul la o parte, anulam orice efect nefast din experientele traite de noi sau de altii. Si ne lansam iubirea-n legamant, imbracati in speranta alb-albastra a fericirii prelungi. Acum, sincer, ce poate fi mai nobil si mai grozav?…

Casa de piatra dragilor si sa va iubiti frumos si sanatos! 🙂

