Etichete

, ,


Imbata-te de dragoste!

A savura iubirea inseamna sa gasesti un echilibru intre erotism si intimitate. Daca fuziunea dintre cele doua suflete e prea puternica, mai pui vreo doua piedici ca sa te distantezi in erotism. Iar daca praful incepe sa ninga peste inimile indepartate, inseamna sa stii sa-l sufli in timp util ca sa le poti reaprinde cu carbunii dorintei…

Altfel, ne paste angoasa, frustrarea – dupa cum analiza Freud in ’39 – dispretul si mai stiu eu ce nevroze refulate-n vise nocturne, comportamente sociale sau creatii culturale. Nu ca ne-ar strica mai multe manifestari artistice, sau categorii ale artei – inclusiv arta culinara sau arta de a bloga … Dar emotiile negative aparute in urma deturnarii libidoului bolid – mi-ar fi placut sa dau la Psihologie! – conduc spre, nici mai mult nici mai putin decat bolile coronariene, cancerul si alte manifestari dureros-corporale – dupa cum spun alti psihologi precum Daniel Goleman…

Eu nu pot decat pentru ca sa spun, ca asta-noapte am visat o matura. 🙂 Pe care nu stiam daca s-o incalec vrajitoreste, s-o asortez cu deseurile mele cerebrale sau cu simbolistica dansului tribal, aducator de ploaie purificatoare…

Mancati prieteni, beti si imbatati-va de dragoste! – spune versetul biblic… Si faceti ce va dicteaza inima! 🙂

