Etichete

,


Image

20140502_161455

20140502_161500

20140502_161041

Astazi a plouat cu soare. Si pentru ca pasii m-au dus catre Prima Scoala Romaneasca din Prund, m-am ascuns de picaturi sub frunzisul unei banci din curtea bisericii. In stanga mea, ma urmarea discret o Doamna cu catelul, aciuiata si ea sub o alta coroana binevoitoare. In fata, trei oameni roboteau la un nou acaret, langa lacasul lumanarilor ce se aprind pentru morti si vii. In dreapta, un de-al curtii binedispus dinainte, din timpul si de dupa Paste, inganand, nu pentru multa vreme, urari de sanatate si glume de stufaris…

Mi-am ridicat privirea si deasupra capului, frunzele luminoase m-au imbratisat si mi-au picurat seninul in suflet. Pasarelele – cu al lor freamat – mi-au vestit ca d-zeu ne zambeste tuturor, buni, rai, smeriti sau trufasi, in gaura de soarece sau printre piscurile cele mai cele, de oriunde…

