Etichete

,


DAN MIRCEA CIPARIU – 3D. GRILA DE EVALUARE

o maşinărie poate naşte o altă maşinărie
dar o stea nu poate multiplica
la nesfârşit
întunericul

a fi sau a avea
iată judecata 
pentru care vei fi
mântuit
sau alungat

o realitate poate crea un vis
dar un suflet nu poate găsi vindecarea
decât cu un alt suflet

ne privim timid prin oglinzi
să-i vedem pe cei ce se vor dărui

o mână divină va apăsa butonul de panică
dintr-un oraş interior
până când
liniştea
ni se va ghemui la picioare

–––––––––––

Cuvintele. Pe cat de frumos iti pot ramane in suflet, pe-atat de mullta durere poti simti de pe urma constientizarii lor. Ce instrumente fantastice de metamorfoza, si ce noroc pe capul celor care stiu sa le foloseasca just, conforme cu natura sufletelor lor!

Intamplator am gasit azi linkul poeziei de mai sus, despre care am vrut sa scriu ceva mai demult, nu mai stiu. Adun rar ciorne pe blog, pentru ca nu le mai dezvolt, nu le reactualizez si raman astfel in pa(ra)gina impreuna cu starile mele vechi. Asa ca mi-am sters cuvintele descuamate si le-am lasat pe cele vii, ale poetului, sa troneze spre desfatare…

Cuvintele-n poezie nu pot fi sterse…

 

