Etichete

,


Daca prin muzica sa, Bach e legatura cu d-zeu din biserica, Mozart e geniul de pretutindeni. E darul lui d-zeu de peste timpuri pana in sufletele noastre actuale.
Poate fi atat de viu si permanent!

Bucati din el striga in reclame, suna in telefoane, se etaleaza in concerte, se dichisesc in spectacole de opera, se coloreaza in miscari de balet… Se repeta uneori la nesfarsit in capul meu, precum acest allegro assai lipicios pana la, ah! dependenta adictiva

Evident ca de gustibus non disputandum est., gandurile astea-mi apartin, la fel si formularea cu „est” la coada ( caci si-asa latina e o limba moarta si sa zica bogdaproste! c-am resuscitat-o putin 🙂 ) . Sigur ca sunt printre noi si oameni cu doua urechi ce nu rezoneaza cu Muzica lui Mozart, indiferent de educatia primita. Carora li se pare mult prea prafuita ca s-o sufle putin si sa-i acorde stralucirea cuvenita…

Poate fi plictisitoare in anumite contexte, admit, dar pentru majoritatea fiintelor – inclusiv plantele, dupa cum s-a constatat stiintific – muzica mozartiana e benefica. Eu nu pot decat s-o las sa-mi curete sufletul, si sa ma umple de viata…

