Etichete

,


Cel mai trist lucru in dragoste e ca uneori sufletul ti-l ia cine n-are nevoie de dansul…
… Linia dreapta e drumul cel mai scurt intre doua puncte si cel mai lung intre doua suflete…
… Vine o vreme cand lacrimile cad inauntru si ard…
… Sunt lacrimi care impaca durerea si altele din care ea se hraneste…
… Unii traiesc ca sa uite, altii uita ca sa poată trai…

Nicolae Iorga
orhidee
Printre gandurile apoase imi clipeste pur, orhideea alba primita nu demult, in dar de ziua mea. Ma hranesc cu imaginea ei vie, dragastoasa si inaltata catifelat cu fiecare zi ce trece. Imi opreste caderea, ma impaca, imi panseaza, bucatica cu bucatica, sufletul indelung suspendat. Ma trezeste din uitare si imi sopteste ca tot sfarsitul se transforma-n inceput…

Este prima mea orhidee alba. Nu credeam c-o sa tina piept turbulentelor mele, exploziilor solare si gaurilor negre de primprejur. Dar a reusit, e splendida si-o iubesc… 🙂

