Etichete

,


Bucuria lalelelor

Chiar si intr-o banala ipostaza, lalelele imi picura-n suflet o reala bucurie. Imi spun ca e primavara, ca se curata intunericul si zoaiele de peste tot, ca se pregateste Lumina Pastelui, se purifica natura…
Dar mai ales imi spun – atunci cand doua maini mici mi le intind invaluite in zambete stralucitoare – ca in jurul meu e viata… E muzica, miscare, culoare, e fericirea aparte pe care ti-o da dansul si spectacolul sau. Si pe care se intampla s-o uit si sa mi-o aminteasca taman acele suflete curate si vesele, ce cu indarjire si-o construiesc cu ale lor picioruse firave si mi-o ofera-n dar…

Cum sa nu vibrezi la glasciorul candid care-ti gadila peltic urechea „A fost super si mai vreau sa se intample!” ? Oricat ai fi de sumbru si incovoiat, te ridici din adancurile tale si faci sa se intample…bucuria lui, bucuria lalelelor, bucuria ta…

