Etichete

,


Am citit deunazi un articol amuzant si de bun gust, caruia am vrut sa-i atasez si eu un comentariu cu cele mai frumoase urari de nunta. Am ales totusi sa scriu pe blog. Ti se poate intampla sa vrei sa scrii doua vorbe si sa te napadeasca amintirile lungindu-te subiectiv peste limitele unui comentariu uzual. Mai ales ca eu privesc lucrurile din prisma asa-numitului regizor-coregraf 🙂 Si mai ales ca blogul acesta ar fi trebuit sa povesteasca despre dans…

Am pregatit multe perechi pentru „Valsul mirilor” si cu toate ca e serios de munca, m-am incarcat pozitiv de fiecare data. Am vazut cum initial, fiecare isi doreste sa fie „nu ca ceilalti” straduindu-se cat mai mult in creativitatea sa. Poate fi vorba de un el ce zambeste cu doua picioare stangi si sudoare concentrata, acceptand dansul o data-n viata numai ca sa-i faca ei pe plac. Sau poate fi vorba de o ea cu urechile-nfundate de emotie, ce se lasa purtata pe bataturile si bratele lui atotcunoscatoare.

Am intalnit si cupluri care veneau cu talent din ambele parti si am regizat astfel, adevarate minuni artistice, cu prize usoare de balet – fiindca asa dorea cavalerul.  Ma refer la acele momente coregrafice cand el o ridica pe ea in diverse pozitii si rotiri ale corpului. Chiar daca pare simplu, ravisant si plutitor, e nevoie de o anumita tehnica de coordonare a miscarii. Sunt detalii, mici gesturi, amanunte importante care dau culoare dansatorilor si creeaza atitudinea artistica.

Au fost si perechi care stiti, noua nu ne place sa dansam la nunti sau la chefuri, dar dac-asa-i  la moda, vrem sa iasa bine, sa fie toata lumea multumita. Si pana la sfarsitul orelor de dans, cu bujorii aprinsi si calcaiele fumegand exclamau fericiti ca-i super si ah, iuh, nici nu-i asa de greu, nu-i asa mirule?…

Cat despre muzica!? Am lucrat majoritatea stilurilor. De regula, fiecare pereche are cantecul ei, piesa ce le-a pecetluit iubirea. Pe asta am dansat prima data, asta-i piesa noastra. E simplu, e povestea fiecarei dragoste. Nu conteaza cati au dansat-o sau vor continua sa-si potriveasca pasii de dans pe acordurile ei. La nunta celor doi, numai ei isi pot transmite iubirea, asa in felul lor unic…

Casa de piatra, Simona Catrina si felicitari pentru articol! Sunt convinsa ca vei avea o nunta dupa chipul si asemanarea ta si a iubirii tale: frumoasa, autentica si de bun gust! 🙂

 

 

 

 

