Etichete

,


Pentru astazi, chiar daca nu e vineri ca-n regula de jurnal, mi-am propus sa mai adaug o pagina …

Afara nu e tocmai placut in cea mai gri zi de duminica din acest februarie primavaratic…

Sunt recunoscatoare pentru ca nu mi se blocheaza computerul – inca nu si-a dat duhul, dar nici mult nu mai are 🙂 

Citesc cu intarziere – am cumparat ultima carte de pe raft – Alain de Botton – Eseuri de indragostit  Ed.Humanitas. Nu stiu ce nu-mi curge pe creier: limba romana dupa traducere, umorul englezesc de Zurich sau ruginia mea imaginatie candel 🙂

Ceea ce astept (sper) e sa inceapa saptamana de topaiala lucrativa si sper sa vina iar caldura ca sa citesc eseurile in parc la soare, poate-mi curg mai cu elan 🙂

Ce mai mesteresc: refinisez un pulover, gen bolero, cumparat acum o saptamana. I-am descusut lantul initial auriu de pe margine –  kitsch (!)- si-l inlocuiesc cu doua randuri  de snur dantelo-paietat de la merceria din colt – kitsch,kitsch 🙂

Ascult huruitul calculatorului si glasul rotilor de tren 🙂

In casa e prea multa liniste… ma pregatesc de meditatie 🙂

Unul dintre lucrurile mele preferate: noua mea gaselnita, cusutul…si taiatul cu foarfeca. Imi modific hainele intr-o veselie, cred c-ar fi bine sa ma inscriu totusi la un curs de croitorie 🙂

Unele planuri pentru sfarsitul saptamanii: sa revad Fazanul o comedie reusita cu actori buni 🙂

Sexylicious: astazi il aleg pe Pierce Brosnan dintre cei cinci care-au speriat Estul romantic 🙂

Am aflat: ca trebuie, ca sa poti deveni batran si intelept, sa fii mai intai tanar si stupid…asta in cazul in care nu ramanem unii vesnic tineri…  🙂

Ce ma enerveaza: privirile insistente, fixe sau holbatul. Unele uitaturi nelocuite se pot cataloga pe cauza de boala, dar restul sunt ingramadite in privitul ca vitelul la poarta noua 🙂

Aici este o imagine pe care am gandit sa o impartasesc Image FB photo

Un gand de laboratorMă simt ca o insectă prinsă în chihlimbarul care i-a devenit destin. Știu că nu pot mișca nici un deget afară din soarta mea, care mă-nchistează în boaba de ambră, dar mă și conservă. Nu mi-e teamă. Se va întâmpla tot ce trebuia să se-ntâmple. ~ Mircea Cartarescu

Imi doresc sa vina primavara cu soare, zambile, frezii, ghiocei, toporasi, trufandale, mirosul pamantului reavan si rasete zglobii…

Ce ma binedispune: pagina de perle

 

