Etichete

,


Am citit la Regina Buburuza magica intrebare a saptamanii. Sensul ei perceput initial de neuronii-mi levitand nonsalant in spatiul cranian, contura posibilitatea substituirii cartii tiparite cu cea virtuala. Intr-o prima strafulgerare mi-am zis ca nu pot inlocui paginile albe, stralucitoare, pe care se odihnesc siragurile negre de intelepciune, cu ecranul electronic.

Nu pentru ca m-as declara circumspecta, fata cu reactiunea dinspre noile vanturi ale tehnologiei… Chiar daca mai imi prind uneori urechile la calculator sau smartphone, de ma-nvineteste sudoarea, nu sunt de vina modernele sisteme electronice, in progresul lor continuu si zburatacit…. 

Cartea de hartie imi deschide insorit ochii in linistea parcului, imi insenineaza narile cu parfumul filelor ei noi sau vechi. Ma lasa generoasa s-o primenesc dupa encefalul meu iluminat, insemnandu-i randurile cu carbune, scrijelind stelute, acolade, diverse figurine, dupa caz si-mprejurare…

La drum insa, in era fast-urilor de toate felurile, timpul scurt si bagajul subtire te inghiontesc pragmatico-sagalnic la E-book. De ce sa-ti incarci cuferele cu tomuri cimentate la cantar, atunci cand nu te poti decide asupra unei singure gloss-reviste de calatorie? Cand ai putea, optim si eficient, sa-ti incarci memoria virtuala de la purtator cu continuturile cartilor tale de suflet…

Prin urmare, pot fi de preferat ambele tipuri de carti. Iar la al doilea flash inaltator mi-am ostoit circuitele dandu-le sensul firesc al intrebarii cu pricina, si ideea ca a alege intre doua lucruri nu inseamna neaparat a inlocui pe unul cu celalalt. Poti foarte bine sa le alternezi dupa necesarul tau si sa te bucuri vremelnic de calitatile amandorura…

 

 

 

