Etichete

,


3D.Cutia neagra
Ea aşteaptă un vers de dragoste
eu declanşez mecanisme de panică
şi de autoapărare/
Iubirea îmi este tot mai mult
o tăcere
din care ies asediat
renăscut
cu ferestre luminate în loc de orice sinestezie/
eu sunt un oraş
care vede acelaşi film mut
dintr-un viitor ce înregistrează cu încetinitorul
suflete
frecvenţe
găuri negre/
Dumnezeu mi se arată sub forma
unei conjugări/
„Eu te iubesc!”
„Ea mă iubeşte?”/
multiplic pe fiecare coloană din creier
aşteptarea care cântă aproape de altar/
„Isaia dănţuieşte…”
Dan Mircea Cipariu

Mi-a placut o poezie – tot bantuind netul la vreme de seara si omat. Si m-am gandit s-o postez in jubileu, daca tot ma anunta wordpress-ul ca acesta ar fi fost al 100-lea post. Astfel jubiland, pot imbratisa cautarile mele prin scris, adaugandu-le sensuri linistitoare.

Nimeni nu te poate pregati pentru iubire si teama, de aceea e bine sa le infrunti, atunci cand vin sa-ti locuiasca-n suflet. Mai devreme sau mai tarziu tot le simti gustul dulce-amarui pana-n maduva electrocutata…Ca apoi sa realizezi de fapt, ca in fericire suntem tineri si nepasatori si-n scurt timp…eram…
black hole

