Etichete

,


Mi-a placut ideea de prima leapsa pe 2014 – dupa cum spune Ana – si a mea pe acest blog, desi se aseamana putin cu jurnalul.  Bineinteles ca ader la regulile Anei si va fi o leapsa ce nu se incadreaza in totalitate in regulile de participare. Ma distreaza sa incerc lucruri noi, sa-mi salte putin creierul din pilotajul sau automat…

 1.Care este ultima carte citita? – 🙂  De ce barbatii se insoara cu scorpii – Sherry Argov scrie superdistractiv la stiletto vintage books 🙂

2.Ceai sau cafea? – Ceai, in toate ipostazele…cu exceptia evidenta a celui pregatit in tigari de foi 🙂

3.Ai tatuaje? – N-am, dar stiu pe cineva foarte talentat, care ti le face cu lacrimi de crocodil si sughituri magice;

4.Ce melodie te obsedeaza in momentul actual? – The Dying Swan  – Saint Saens

5.Unde ai vrea sa calatoresti anul asta? – In timp…vreau in Evul Mediu, la brat cu vrajitoarele de pe rug 🙂

6.Ce hobby-uri sau pasiuni interesante ai?  – Calaritul…daca nu-mi pierd saua ca o calareata fara cap ce sunt;

7.Ce seriale urmaresti?  30 Rock de pe TVR2

8.Ce piesa vestimentara ai purtat des pana acum ? – Pantalonii din piele ecologica – sunt in rand cu lumea si salvez balenele 🙂

9.De la 1 la 10 cat de ordonata esti ca persoana? – Depinde de cum si cand se aliniaza planetele: 9,87 sau 2 cu 1 adaugat egal 0 cu steluta…verde 🙂

10.Ce mancare iti place? – experimentez cu placere de nesat salata verde cu avocado, rucola, rosii si masline, telemea de capra si ce posmagi mai gasesc printre acareturile lui Ovidiu 🙂

11.Trei celebritati cu care ai lua cina? – cu Woody Allen, sa-i dau dreptate ca pe planeta asta vinetie everything goes to an end , even problems; cu Mark Zuckerberg sa-l intreb daca posteaza trandafiri pe bookface; si cu Jackie Chan sa-mi spuna cum se sare de pe lampa-n clanta… 🙂

P.S. Sunt deosebit de recunoscatoare Anei, chiar m-am distrat scriind!

