Etichete

,


Pentru astazi nu am nimic de facut, e duminica si relaxarea imi da tarcoale 🙂 …Mai completez o foaie de jurnal; 

Afara e un timp superb pentru plimbare. Azi dimineata m-au trezit cateva pasarele cu ciriptul lor, ca o boare de primavara si suntem in ianuarie – gosh, I so like it!!

Sunt recunoscatoare pentru competenta edililor care-au strans, deja de multe zile, luminitele de iarna si continua sa infrumuseteze orasul pentru primavara timpurie… 

Citesc psihologie practica – Santajul emotional de S.Forward si D. Frazier – pana-mi iese pe nas si la bara 🙂

Ceea ce astept (sper) Sa prezentam pe 1 februarie si luna plina, premiera de balet a Operei Brasov. Sper sa mai vina si altele, variate, sa nu ne gipsuim prea repede gleznele cliseelor!… 🙂

Ce mai mesteresc: imi reconditionez botinele mov, arhicomode, din piele intoarsa pe dos, cu crema de ghete ciocolatiu-amaruie. Lucesc deja de frumusete! 🙂

Ascult Bach pentru vioara si pian…

In casa a intrat primavara cu un tupeu reconfortant si binecuvantat 🙂

Unul dintre lucrurile mele preferate de-acum este sa ascult muzica timpului meu interior…

Unele planuri pentru sfarsitul saptamanii : un sfert de sfarsit de saptamana ramas si inscris talpoterapie…

Sexylicious ma declar de acord cu  Ana pentru Collin Farell 🙂

 

Am aflat cat castiga unii scriitori si in ce atitudine fotografica poate concura Cartarescu cu Collin la sexylicious cathegory 🙂

Ce ma enerveaza cel mai mult  este computerul din fata mea, patinat cu rugina vietii mele 🙂

Aici este o imagine pe care am gandit sa o impartasesc

Image

Un gand de laborator: Lucrurile mari nu sunt facute din impuls, ci dintr-o serie de lucruri mici puse cap la cap. Vincent Van Gogh

Imi doresc sa ascult curand un concert la Ateneul Roman;

Ce ma binedispune : umorul explicitat.

 

