Etichete

, ,


Pentru astazi, mai completez o foaie de jurnal, ca sa ma simt un pic liceana 🙂 …

Afara: e vreme de iarna cu franturi de zapada batatorita si ace de gheata in sosete, iar pe cer Luceafar…

Ma gandesc: ca timpul se scurge uimitor de repede cu cat petrecaresti mai multe revelioane…

Sunt recunoscatoare pentru: marinimia cu care o colega imi imprumuta de sarbatori o carte pe care n-a terminat-o…

Citesc: Terapia prin ras – Lenny Ravich, am gasit-o intr-un fel…

Ceea ce astept (sper): …din nou astept sa gatesc sarmale de Craciun – cu toata viata mea nou-vegetariana, o sa hulpai la sarmale pana la dirijabil si sper sa nu raman asa…

Ce mai mesteresc: balerine din sarma si hartie…

Ascult:  xmas songs, ce altceva?… pe fundalul sonor al ventilatiei de calculator testos, concurent cu cel al Bombardierului Q400 in decolare… 

In casa: vraiste, mai e pana la Craciun… 🙂

Unul dintre lucrurile mele preferate: terapia Gestalt (acum si aici), c-o lacrima de Ovidiu, si oares’ce insertii de lichid dulce-acidulat si controversat…

Unele planuri pentru sfarsitul saptamanii: sa plang de fericire – poate-mi iese de data asta 🙂

Sexylicious: just a little piece 🙂 …

Am aflat: Ce e rosie si face rau la dinti: caramida… de pe bookface

Ce ma enerveaza: ca trebuie sa reglez boldul ingrosat si italic in pagina, dupa fiecare enter 🙂

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:

Image

Un gand de laborator:  … sufletul prinde culoarea gândurilor pe care le nutreşti – Marcus Aurelius…si fruntea, si omoplatii, si calcaiele, nu prea fentezi cititoriul intru limbajul trupului…

Imi doresc: sa ninga spumos…

Ce ma binedispune: tot suflarea pisiceasca

 

 

