Etichete

,


  • Pentru astazi  mi-am propus sa completez modelul de jurnal preluat de la Ana, cu tot cu libertatea de a adauga trei puncte la final. 🙂 Intamplator e vineri…
  • Afara e intuneric si cand mi-am propus sa scriu era miezul zilei, asa ca nu stiu cu ce cuvinte o sa ma joc, dat fiind faptul ca ma mulez pe vreme si natura…
  • Mă gândesc ca timpul imi comprima sufletul de-mi sar sprancenele printre ochi si brazdele-nfruntate – si ce ma fac, ca n-am rabdare de salon?…
  • Sunt recunoscătoare pentru faptul ca traiesc, mai respir inca si articulez, scriu daca vreau, scriu, fluier si hohotesc…
  • Citesc dialogurile lui Dalai Lama despre sanatate, emotii, creiere si alte marafeturi de viata vindecatoare si ma intreb daca-si vor gasi ecoul in nécessaire-ul meu cel de fildes
  • Ceea ce astept (sper): sa vina Sarbatorile ca sa fac cozonac explodat in munti de nuca si sarmale;sper sa fie cu zapada si miros de brad si sa nu devin alcoholica…
  • Ce mai mesteresc: o cuvertura de pat, formata din patrate tricotate in mai multe culori – stiu si eu sa tricotez 🙂
  • Ascult bineinteles, colinde, pana o sa-mi iasa din urechi cu cercei cu tot…
  • În casa arde focul, se creapa covetile, bantuie stihurile, pocnesc dulapurile si tamplele, se trantesc usile, in deschiderea ceriului …
  • Unul dintre lucrurile mele preferate, la ora actuala este scrisul asortat cu extra cacao din ciocolata…
  • Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: sa ma relaxez cu vin fiert la botul calului, cu zarva si glumitele aferente…
  • Sexyliciuous: piure – streap-ul cel de toate zilele…
  • Am aflat  ca Beyonce, duios iesind din starea de lauza, a scos 14 piese si 18 videoclipuri, motiv pt care s-a blocat internetul si s-a oprit planeta…
  • Ce ma enerveaza: ochelarii mei de citit – orientati catre schimbare inspre salonul oftalmologic, al carui prag nu-mi vine sa-l calc, nici de sus si nici de jos…
  • Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc: Image
  • Un gand impartasit  de Coelho (in)amicul meu de suflet: If you want to be successful, you must respect one rule: never lie to yourself!
  • Imi doresc sa-l vad pe Cartarescu la o citire nostalgica de rana 🙂 (maine , mi se pare la libraria Humanitas ) si
    „de-acum o să mă mestece fericirea
    o să ma sfârtece seninatatea
    şi nebunia care a fost n-o să mai fie de-acum niciodată,
    nu, n-o să-i mai sărut umarul.

    viaţa o să-mi treacă în pace şi armonie
    cu lecturi bogate, cu mese regulate.
    sănătatea o să-mi mănânce plămânii.
    raţiunea o să-mi sfâşie creierul.”
     

  • Ce ma binedispune:  Craciunul  
