Etichete

,


Citesc despre iubire – subiectul meu preferat, de cand m-am nascut si de-a pururea in vecii vecilor amin.

Iubirea e sau nu e un sentiment? Vizavi de sex, de familie, de natura, de arta, de sine sau de d-zeu? Gosh!!!

 Daca e o atitudine pe care poti alege sa o ai fata de o persoana, un mod special de a te angaja fata de cineva, atunci e ceva pentru care se pot cere si da justificari. Poti spune de ce merita o anumita persoana sa o iubesti (cand iubirea e un sentiment, nu poti spune asta; spui doar ce te face sa iubesti pe cineva).Cand iubirea e un sentiment, chiar poti spune de ce o iubesti pt ca sentimentul e o emotie constientizata. Cand nu poti spune ce se este oare, e jale!

 Deci daca iubirea e un sentiment care apare fiindca o persoana are o combinatie de trasaturi, de ce nu ar aparea si atunci cand o alta persoana are aceeasi combinatie de trasaturi? Pentru ca nu are aceeasi compusi chimici si fizici. 🙂 DAA Miroase sau nu, a Farenheit sau a iubire, ce dreaqu’ pe campie!

…ti se poate intampla sa te indragostesti, asa cum ti se poate intampla sa faci gripa; te poti feri, dar tot ti se poate intampla; pana la urma, nu depinde de tineNU depinde deloc, dar deloc de tine. Gramo, tu tii cu ursul? 🙂

 Intrebarea din titlu- Sigur m-am indragostit? –  are sens doar daca iti atrage atentia ca esti in fata unei alegeri si ca poti alege sa interpretezi ceea ce simti in mai multe feluri…Sigura ca poti orice: sa te fentezi, sa te minti pe tine, sa te amagesti cu explicatii vindecatoare, ca doar, doar alungi balaurii din cap si maruntaie, si-ncepi viata da capo fara urme, ca un nou nascut …

A te indragosti e o actiune. De cele mai multe ori e o actiune de rutina. Nu are sens sa iti spui ca iti propui sa mai faci un pas atunci cand mergi pe strada, dar are sens sa te intrebi daca sa mai faci un pas sau nu atunci cand esti pe marginea unei prapastii.”. Wow, asta e cheia care nu s-a fabricat inca la Ferometalele din capul meu, astfel incat gaura neagra, prapastioasa este a mea si numai a mea! Ma simt in elementul meu…

Unii oameni ajung sa creada ca s-au indragostit de persoana nepotrivita, sau intr-un moment nepotrivit s.a.m.d. In unele cazuri, vor vorbi despre asta cu prieteni care vor juca rolul psihologului, sau chiar cu psihologi. Acestia vor incerca sa-i invate, pastrand analogia de dinainte, sa nu mai vada desenul. De fapt, de cele mai multe ori ar fi suficient sa nu-l mai interpreteze la fel. E vorba de alegerea lor, dar nu stiu ca pot alege.  Eu nu mai am ce alege: vreau din adancul sufletului meu rebel sa nu ma mai sfartece viscerele. Atata tot. Te doare= esti bolnav. Esti bolnav=te tratezi. Daca nu te tratezi de boli grave, poti muri…Asa ca mai bine insistam pe desen…

“Fiindca nu e vorba despre ceva care mi s-ar putea intampla. Pur si simplu, mi-am propus sa nu fac niciodata asta, asa ca nu o sa fac niciodata asta. It’s that simple.”. WTF!!! Cum ramane cu never say never? Chiar ti se poate intampla. L-ai citit pe Cioran, indragostit la 70 de ani?…

 Atunci cand “vreau sa fiu cu tine sau cu oricine altcineva ca tine” nu te iubesc.  Prin urmare nu generalizam si nu alegem sa iubim o anumita persoana. Putem alege doar dragostea universala,  ca sa ne incadram in ea-zen.

Poti alege ceea ce stii, constientizezi, si prin urmare poti controla. Dar nu poti alege ceea ce simti si nu poti controla pt ca nu-ti poti nici explica si esti total in ceata deasa. A alege inseamna la o adica a-ti impune, daca e cazul. Si nu cred ca-ti poti impune sa te indragosteti de X, care-o iubeste pe Y care-l iubeste pe Z si acesta e-n limba dupa W respectiv C…

Senor, bendice nuestra semana y danos valor ca murim cu totii in intunecime si filozofeli labirintice, multicretze si spiralate, de-ti vine sa te prelingi in abisurile cele mai inalte! 

Cu mare drag, Dyos 🙂  

