Etichete


W.W.W.W

Bantui pe internet. Vad winter winds in wild waves imortalizate de Lynn Schooler, si-mi dau seama ca sufletul meu se ia voios de mana cu ele…
Dau peste un citat de Coelho : If you’re brave enough to say goodbye, life will reward you with a new hello.. Si vreau sa urechez life-ul ca nu m-a reward-at cu nimic nou, desi am fost din calea-afara de brave
Citesc indemnul lui Socrate englezit in slogan psihologic: Know thyself before you dye! Si devin decisiv-absolutista, ca nu mai vreau sa stiu nimic despre nimeni, ca-s mai fericiti cei saraci cu duhul
Ma minunez de-o dulceata de fetita de un an, care se tine superb pe snowboard, sub privirile protective si incurajatoare ale excelentilor parinti…
Ma impresionez pana la o lacrima cu secventa din filmul Zeus si Roxanne – Zeus o fi delfinul si Roxanne catelusa salvata cavalereste de acesta…
Ma binedispune o poza ce-mi sare-n ochi pe bookface si ma bucur ca nu sunt singura cu imaginatia cazuta la pat…
De fapt si de drept, imi exersez copy-paste-ul si tehnicile din pagina de blog, in stupida incercare de a-mi spulbera gandurile de smoala vulcanica…
🙂

