Etichete

, ,


let's

Mi-am propus ieri sa fac psihoterapie prin scris, sa ma joc de-a personalitatile multiple. N-am avut feedback, asa ca nu stiu daca e o idee buna sau rea 🙂 Poate-ar fi mai bine sa ma (re)inscriu in clubul Psi – Duzina de cuvinte – ca si acolo inventezi, dar nu numai oameni cu diferite trasaturi, ai la dispozitie si obiecte, culori, flori, animalute etc. E un club foarte interesant…

Dar dat fiind faptul ca-n orice terapie, prioritar este subiectul acesteia – adica subsemnata care scrie – o sa rog cititorii sa mai suporte cateva personalitati curative si luminatoare 🙂 …

Irina este sora Caterinei. Seamana ca doua picaturi: una de apa si alta de ulei… Sau una de vin rosu si alta de pespi, cum le combin eu si lumea-mi spune ca nu fuzioneaza si ca-mi distrug vinul si stomacul de la sucul negru. Doar excesele distrug, domnilor consilieri, si obsesiile, revenirea cu indarjire la matca…

Caterina e visatoare, linistita, fragila, cu mult bun simt, mai putin pasionala, rezervata, fina. E suava ca o garofita – exclama Irina de cate ori o vede altfel decat pe sine. Tolomaca, te uiti la ea si nu stii daca doarme-n narcolepsie sau mediteaza-n nestire. Pana-ti spune ce-are-n cap, trece trenul, Boeingul 747 si Sputnikul pe orbita… 

Caterina stie ca nu se incadreaza mereu in vremea fast – food/ sex/ brain –ului. Ii zboara oportunitati de sub nas, ii scapa lucruri benefice care-i pot genera ulterior regrete si-i pot crea frustrari. Nu agreeaza competitia si gandeste uneori mai mult decat actioneaza sau comunica, planand astfel in lungi perioade de monotonie si singuratate… 

Dar nu se sinchiseste. Nu toti sunt Irina, unii o considera misterioasa, profunda, eleganta. Stie ca totul e trecator si ia lucrurile asa cum sunt…

To be continued…(?)

