Etichete

, , ,


Aseara a fost marele eveniment comunitar din P-ta Sfatului Brasov: Inaugurarea Bradului de Craciun. Ca-n fiecare an, s-a aprins puzderia de lumini din bradul protapit usor pe diagonala din mijlocul pietei. S-a activat perdeua de beculete de pe fatada Primariei, instalatia de pe corso si de pe alte cateva strazi colaterale.

” Toate-s noua si-s vechi toate” De aceea nici nu m-am grabit sa vad minunile, mai devreme de astazi dupa-amiaza. Mai ales ca gasesti acum farame de realitate inregistrata si uploadata pe internet, cate vrei, „fara numar”. Prima care mi-a iesit in calea bookface – ce-mi place sa-i spun invers 🙂 si sa fiu mereu in contra curentului! – este aceasta inregistrare video de sus, de jos, din stanga, de unde se va publica in noul format de blog…

Sunt totusi cateva noutati iluminoase, cum ar fi draperia de cort de pe corso, pe care am s-o fotografiez si eu, c-o piatra-n gura, ca-i frumoasa si tine de cald.
Am si uitat ca pot face poze cu smartphoneul meu cel de nicio luna, care mi se-nchide brusc cand mi-e lumea mai draga – ca orice cadou de client prin excelenta vodafonicesc.

Maine, am deci, o noua preocupare si ma voi zgai ca japonezii la tot ce misca si ce nu, in Piata Sfatului, ca sa nu ramana nimic netras in chip si neintepenit pe camera, nici macar un cos de gunoi…

