Etichete

,


M-am gandit, cum ar fi sa am personalitate multipla!? …Nu ca-n filmul acela cu actrita focoasa din Crazy, stupid love, care de data asta e psihiatru si-l demonteaza de concept pe Adam/David/Wess – actorul ala de-a jucat in Henry al VIII-lea, iar aici e medium si-n care intra toate fantomele de criminali…

Nuu, nu sa intre-n mine niste decedati – 🙂 Doamne, cum suna, decedati la creier si-n simtiri, sinucigasi de meserie-n cuget; iar eu sa le sterg urmele alburide! – ci sa am eu mai multe functionalitati ale creierului, erijate-n personalitati. Caci, cu imaginatia mea bolnavioara, as putea sa ma terapizez putin scriind povestile lor multiple…

As putea sa vorbesc, de exemplu si intru inceput, despre Irina – orice asemanare de nume sau fapte reale este aleatorie ( daca ma citeste; daca nu, 🙂 mai bine sa faca o prajitura cu crema de lamaie de care-mi ploua-n gura si cu care abia astept sa ma serveasca cand o sa-i fac o vizita).

Irina este o femeie over forty , asa, cam ca Julianne in comediile ei romantice: the perfect combination between sexy and cute. N-a fost niciodata o frumusete desavarsita, dar nici n-a dus lipsa de curtenitori. Are un grupulet de prietene cam de aceeasi combinatie, care desi cu barbati langa ele si copii, nu se omoara dupa dragostea adevarata. Irina e mucalita si cand le strange pe fete pentru vreo sarbatoare numai ce-o auzi: Soro, da-i nabilulu’ de berbanti, ca-i gasesti ca ciupercile dupa ploaie – si cu ochii stralucind la jumatatea slanina-faina-consort – noi sa fii sanatosi, ca la sfarsit tot murim! Let,s have a drink!…

Dar sora nu vrea orice ciuperca plouata, si nici Irina nu se multumeste cu o simpla tocanita – o spun chiar formele ei pocnitoare de sanatate si de palme peste ochi traductorului ingrat. Mai cotrobaie si ea farmaciile dupa sedative, homeopate si resonabile la pret… Ca, o matraguna de dupa tejghea si rame negre de ochelari, a intrebat-o circumspect: dar ati mai luat, au efect? Si Irina, indignata ca lumea n-o vede de anxioasa, suferinda si tradusa, i-a trantit-o expresiv: da, draguta, altfel de ce te-as mai deranja!  incat draguta de la calculator i-a rezonabilizat brusc pastilele de la 13 la 18 lei…  Sufera ea pt diverse pierderi ca tot omul, dar ramane in picioare, deschisa si vesela.

Imi place la ea umorul si dedublarea, usurinta cu care-si repara fisurile afective. Avem toti calitati cu care ne nastem dar si functionalitati cerebrale pe care le putem exersa singuri de-a lungul vietii, ca sa poata deveni ele, dansele intr-insele, adevarate calitati… 

 

To be continued…(?)

