Etichete

,


Daca vrei o perla – spune un proverb chinezesc – trebuie sa te scufunzi dupa ea in adancuri. N-o gasesti tolanit pe mal, respirand aerosoli sub umbrela…Scriam eu pe 10 martie a.c. Si pe urma blank…

M-am scufundat in adancuri si -am gasit noroi gros, mal dens numa’ bun de cimentat pasii hotarati sa treaca muntii. Am gasit nisipuri miscatoare si clatinatoare de d-zeu. Si pietre, multe pietre, de toate marimile, greutatile, categoriile. Nici urma de perla. Poate e nevoie de mai mult timp pt asta. De cat, de tot timpul din lume? Da, de tot timpul din lumea mea.

Poti trai o viata intreaga si sa nu gasesti mare lucru in ea. Nu exista o reteta, o schema de aplicat in doisprezece pasi sau cinci etape de lucru cu tine si cei din jurul tau pt a obtine ceea ce vrei. Sunt de fapt milioane de retete, fiecare om cu unicitatea lui in prea vasta natura. Deschizi internetul si poti fi invadat de mesaje motivationale. Si ce bine ca e astfel!…

Si numai ce decat deschid calculatorul si citesc despre depresie Sapte pasi de intrat in depresie, daca vrei.Totul e posibil…Si daca nu-ti iese depresia, cum nici eu n-am gasit perla? Sa fie vorba de noroc?

P.S. Multumesc celor doua prezente: Alma Nahe si Andreotti care vin ca doi ingeri peste umerii mei inchisi in dreapta si-n stanga, sa ofere like randurilor mele. Am un sentiment placut de acasa 🙂

