Etichete

, , ,


Citeam la Hapi despre cremele bio cu care s-a decis sa-si insoteasca toaleta zilnica. Pe langa umorul ei debordant in scris, apreciez faptul ca se ingrijeste de frumusetea si calitatea vietii ei, optand pentru elixire naturale. Sunt intru totul de acord sa te respecti ca femeie, sa te placi cum arati, sa oferi o imagine agreabila celor din jur, sa fii o prezenta dorita, cautata etc. Chiar daca mai devreme sau mai tarziu – evident, cat mai tarziu posibil – tot acolo ajungi, unde nu doresti, ca doar timpul nu stagneaza niciun proces biologic…

Inainte de ziua mea, m-am gandit si eu cum e firesc, sa-mi schimb putin lookul si m-am infatisat la stilist. Parul meu cu personalitate accentuata se serpuieste cum vrea el – in toate directiile, nici macar in zulufi – de la apa, de la ploaie, ninsoare si sudoare, se infoaie, se incurca si uraste periile de par, descurcarete doar in prezenta balsamurilor ultrabalsamice. De mica mi-am dorit parul drept, greu si lucios – asa cum spune fashionul actual….

I-am zis sa ma tunda cu breton si par drept. Dar, de ce cu breton? Ma priveste el nedumerit, dragul, cu ten adolescentin, care m-ar fi vrut scurt, baieteste, ca era sambata si eram ultima-n salon… Cum, de ce? Ca sa-mi infund inteligenta de pe frunte! Ridurile, draga, nu ti se mai ascund decat cu injectii de acid hialuronic – nu, nu e cazul inca de botox – si cu doua sute de euro!…Da, atat il costase pe el operatia si inca scapase ieftin, ca era la prima lui schimbare de prefix…

Dar ador mainile lui si elixirul capilar cu care ma fericeste o data la cateva luni. Ma oglindesc cate-o saptamana cu gatul teapan, ca sa nu-i sifonez capodopera din revista si ma tine mereu, numai pan-a doua dimineata…

Asimilam cu nesat noul si mereu diferitul din afara noastra, in loc sa ne descoperim in noi propriile resurse de frumusete. Dar ce ne-am face fara putina licoare fermecata, oricare ar fi ea, care sa ne stimuleze increderea in sine, sa ne ajute sa ne simtim bine, sa ne vedem cu alti ochi, sa ne acceptam si sa ne iubim mai mult?…

