Etichete

, ,


Am intrat de buna voie si nesilita de nimeni in jocul articolelor la cerere, conceput de Tudor. Nu obosesc sa repet ca ma bucur de fiecare ocazie de a scrie pe blog. Si orice idee imi este mai mult decat binevenita – in special atunci cand ma asteapta si alte dragi de responsabilitati…

Ce secrete nu pot fi pastrate? Din prisma femeilor, mai nimic. Nu stiu ce ne-am face noi femeile fara putina barfa de coloratura, iar secretele troneaza. Si pe buna dreptate! Cum sa nu iei la analiza pe cate o persoana, si pe rand toata suflarea de pe mapamond, ca sa afli cate o stupefiere de hai, lasa-ma, nu-mi pot imagina! Daca-ti spun, dar asta ramane intre noi, ca nu vreau sa am complicatii, nu e treaba mea. Si e chiar treaba ei de deconspirat amantlacuri, manevre de serviciu, viitoare concedii prenatale sau postoperatorii de chirurgie estetica.

Bineinteles ca nu te poti rabda sa-ti soptesti indignarea ca X-casatorita are un iubit. Daa, nici nu-i de mirare, bietul baiat! Astia bunii au mereu parte de scorpii. Sau dimpotriva, lasa draga ca-si traieste viata, fata desteapta! Decat sa-l slugareasca! Ai vazut cum se poarta cu ea, de umbla si seara cu ochelari de soare?
In ceea ce priveste X-casatoritii care-si traduc consoartele, si-n special sefii, Noo, spune-mi tu un barbat care nu raspunde tentatiei, c-asa-s barbatii, au in ADN marcatul teritoriului din adanc si proclamarea puterii pe o raza de actiune cat China…
Se afla imediat cine sunt protejatii sefului, cine are marire de salariu sau urmeaza sa fie promovat, cine, ce afacere duce-n spate, chiar daca totul e confidential.

Nu fac referire la vedetele show-biziene cu pirostrii sau pe langa, operate estetic sau vergine, insarcinate sau eliberate de surplusul uterin. Nu e vorba nici de barfa aceea de revista, fum sintetic fara foc, care se vrea instigatoarea creierului colectiv si circul de pe langa painea cezarului. Avem noi telenovelele noastre rasarite dintre noi, de langa noi, care au ardei iute peste sare si piper si ne hranesc iluziile la telefonul fara fir, ne imbraca daca ne e frig, ne dau sensul de homo sapiens – ca tot am dezgropat latina – si ne descarca info/bio/energetic…

Recunosc ca n-am inspiratie dolofana la secretele rostite – mie nu-mi place sa-mi ascund nici varsta, chiar daca ea se tupileaza cu succes – ca ce-i in gusa si-n capusa mea si-am incalecat pe-o sa – cu cine? unde? cand? cum? e de-a dreptul secret…

