Etichete

, ,


Daca ar fi sa urmaresc televiziunea cu stirile ei apocaliptice – incendii de case si biserici de patrimoniu, crime, violuri, explozii de taxe, seringi introduse-n pielea necunoscutilor din piete etc – m-as gandi ca 2012 incepe cat se poate de prost. Si-as crede probabil prevestirea expertilor astro-inter-nautici, precum ca 2012 aliniaza planetele dezlantuind fenomenele iadului pe pamant si marcand inceputul unei ere noi…

Imi urmaresc emailul in schimb si acesta imi aduce vesti minunate si total neasteptate, astfel incat cred ca anul incepe mai mult decat bine. Am castigat doua concursuri la care am participat inainte de Anul Nou cu posturile Obiceiuri sanatoase si O povestioara amuzanta.

Sunt cu adevarat bucuroasa si-mi caut cuvintele speciale prin care sa le multumesc realizatorilor de concurs. Le sunt evident recunoscatoare pt premiile puse in joc – pe care abia astept sa le primesc. Si le sunt sublim indatorata pt oportunitatea oferita, aceea de a scrie. Mi-a fost benefica participarea la concurs prin siragul meu de cuvinte. M-au ajutat sa cresc putin in ochii mei. Sa-mi ridic pleoapele grele, pamantoase, ca sa-mi vad altfel zilele si sa-mi ajustez activitatile cotidiene. Pentru ca voi scrie de-acum incolo si voi incerca s-o fac cat mai bine.

Mi-ar fi suficient sa stiu ca pot transmite cititorilor aceeasi bucurie pe care mi-o dau mie cuvintele. Fericire pe care o descopar tot mai mare cu fiecare post adaugat.
Nu stiu daca voi ajunge vreodata mai mult decat un simplu autor de cuvinte insiruite. Ma gandesc doar astazi la ce voi citi si voi scrie maine, la cum imi voi pastra entuziasmul, la un fel de Mens sana in corpore sano pt o viata mai buna.

