Etichete

,


Nu sunt o cititoare inraita si nici nu am pretentia ca scriu demn de luat in seama. Sunt chiar coplesita cand cineva imi aduce un feedback cat de mic. Stiu doar ca fara sa citesti sute de carti nu ajungi la un – nu neaparat bagaj informational, ca pe acesta il obtii toata viata si pe atat de multe cai – dar la un limbaj fluent, la o constructie buna a povestii pe care vrei s-o redai. Nu stiu cum functioneaza acel laborator de prelucrare a timpului scurs pt a primi solutiile literare.

Nu am nici curiozitatea exacerbata a unui jurnalist care foreaza permanent dupa informatii. Nici macar pe netul cel de toate zilele, complex si ultrafacil, nu citesc regulat paginile de reviste, ziare etc. Iau informatiile asa cum vin ele, in mod aleatoriu, bantuind diversele site-uri sau bloguri favorite.

Imi place sa-mi astern simplu gandurile ca sa-mi inteleg mai bine pasii pe care-i am de parcurs in spatiul asta universal. Si ca sa-mi constientizez paleta multicolora de sentimente si idei. Imi place sa ma extrag si sa ma privesc de undeva dinafara. Sa-mi analizez starile si sa-mi descarc surplusul de energii mentale – atunci cand exista, ca slava domnului am destule zile gaunoase cand articulez scurt si concis .

Ceea ce nu-mi place, este ca folosesc prea multe conjunctive intr-o redundanta de fraze lamuritoare si pleonastice. 🙂 Si de fapt nu spun nimic imprimant, imi lipseste povestea aceea pe care as vrea s-o daruiesc. Desi ma inunda imaginatia si insipratia, pana-mi aleg eu cuvintele – sau poate ele ma incatuseaza – ma rog, pana le gasesc sirul de aur, pierd nebuloasa de foc ce-ar trebui sa creasca plamada si s-o rumeneasca… sau o face pur si simplu scrum.

Este ca atunci cand te afli langa persoane dragi, cu cele mai bune intentii si le oferi in mod stupid contrariul. Cand tu esti in realitate intr-un fel si lumea te percepe cu totul altfel. Cand nu reusesti, oricata stradanie ai avea sa treci rampa
Si iar am ajuns la imagine si la cum o potrivesti dupa natura si esenta ta. Si din teama de a nu dezamagi – pe sine sau pe ceilalti – nu (re)actionezi, nu relationezi si nu existi…

