Etichete

,


Teribil mi-a fost 2011! Nu-mi aduc aminte sa fi avut vreun an mai plin de amaraciune. Am pierdut-o definitiv pe mama… mi-a fost dat s-o vad in ipostaze cutremuratoare… Mi-au zdrentuit sufletul situatii, stupori, umilinte, remuscari, persoane, unele dragi, altele banale. M-am acuzat de paranoia. Am ranit prieteni dragi. Am muncit pana la epuizare. Am strigat la cer…
Nici nu stiu cum de nu m-am prabusit sub scoarta pamntului si mai respir inca.

A trecut. N-o sa-i fac un bilant complet – ar trebui sa-mi storc creierii pt lucrurile bune care au existat totusi si fara de care n-as fi putut razbi. Dar care zac deocamdata undeva pe fundul plin al paharului…

Il astept pe 2012 cu seninatate si speranta normalitatii – atat cat poate fi. Mi-l doresc linistit, fara excese. Nu vreau sa mut muntii din loc, in belsug si voie buna. Tind spre simpla fericire a omului impacat cu sine.
Si-as vrea sa fie toata lumea sanatoasa si armonioasa! O lume vie, plina de iubire, cu zambete adevarate si suflete frumoase!
La multi ani!

