Etichete

, , , ,


Am avut o experienta foarte buna participand la cursul Organizator Spectacole – ScenArt. Pe langa faptul ca am avut formatori excelenti si am asimilat informatii variate, complexe si extrem de utile, am vazut cum este sa lucrez in echipa, alaturi de oameni din afara domeniului artistic.

Pe toata perioada cursului am avut exercitii practice legate de un proiect stabilit la inceput si pe care l-am prezentat comisiei de evaluare la sfarsit. Evident ca am avut confruntari si o serie de discutii deloc sottovoce, dar care s-au dovedit a fi pana la urma benefice si constructive pentru toti membrii echipei (care eram doar trei 🙂 ).

Am invatat ca nu trebuie sa ma supar pe ignoranta celor care nu activeaza strict intr-un cadru artistic. Nu trebuie sa ma simt ofensata si sa ma cufund in tacere cu justificarea plastica: domne’,n-ai cu cine sau cu ce , blocand comunicarea si fluxul de idei. Ci din contra, sa iau in piept morile de vant – chiar daca bine infipte in pamantul lor – si sa argumentez pe toate caile posibile, sa ma straduiesc mai mult, pana cand reusesc sa-mi fac ideile ascultate si intelese.

In realitate, blocajul informational sau proiectul dezvoltat in baza unor informatii neconforme cu practicile existente te pot costa enorm, in ceea ce priveste planul financiar, timpul si calitatea activitatilor. Iti afecteaza prestigiul si insasi capacitatea ta de perceptie a intregului mecanism.

Este adevarat ca in planul real, pentru o echipa de proiect, titularul isi alege in primul rand specialisti si dintre acestia cat mai experimentati. Noi eram in planul presupus, utopic , dar tot nu poti astepta comisia de evaluare sa-ti corecteze greselile de fond… Important a fost ca am finalizat cursul si ne-am deschis alte si noi perspective. Cel putin, eu asa cred. 🙂

Anunțuri