Etichete

, ,


Astazi, dupa foarte multa vreme, m-am decis sa deschid un blog. Acesta, cu denumirea genovevadans , in care am sa scriu despre mine si/sau despre dans. Inca nu stiu daca blogul va fi personal sau artistic, nu stiu daca cele doua stiluri ar merge sa fie mixate 🙂 Nu stiu nici macar de ce tocmai azi, de Sfantul Andrei, mi-a venit ideea.

Pot sa spun doar ca m-a coplesit un dor nebun de a rasfoi bloguri, de a scrie si comenta, de a ma conecta iar la lumea asta speciala, blogosfera internetica , din care, timid si pana acum un an si jumatate, am facut si eu parte.(Exersand scrisul pe Internet, fara sa particip la evenimetele din afara ei.) S-a-ntamplat c-am sters blogul – din varii motive, o spun cu sinceritate – pierzand astfel legatura cu multe condeie care-mi deschideau sufletul. Si chiar daca m-am mutat pe Facebook – intr-o alta lume 🙂 speciala – n-am mai gasit decat doi-trei bloggeri preferati, ca sa-i citesc in continuare.

Am avut asa un sentiment de bucurie plina, sa regasesc blogurile active – sigur, unele putin schimbate, renovate, ca doar nimeni si nimic nu sta pe loc, dar – cu acelasi iz care-mi placea atat. Le sunt recunoscatoare utilizatorilor pentru continuitate, pentru perseverenta lor, ce nu poate sa nasca decat din pasiunea sau nevoia de a scrie. Lasand la o parte banii, necesitatea de a-ti descatusa gandurile este cel mai bun stimul in acest sens.

Intr-adevar, scrisul pe blog e benefic, indiferent ca e considerat simpla distractie sau psihoterapie. E din nou o provocare pt mine si ma bucur sa-i fac fata.

